https://storegraphic.ir/font-converter/ بایگانی آذر ۱۳۹۷ :: فایل ناب

ارائه ناب ترین فایل

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

چرا رهبری مشکلات جامعه را حل نمی کند

چرا رهبری مشکلات جامعه را حل نمی کند

چرا این همه ظلم و فساد در جامعه وجود دارد ولی همچنان رهبری کاری نمی کند

سوالی که مخصوصا در این چند دهه که مردم با مشکلات مادی روبرو هستند این است که چرا رهبری مشکلات را حل نمی کند چرا این همه ظلم و فساد در جامعه وجود دارد ولی همچنان رهبری کاری نمی کند.

اگه رهبری مشکلات را می دانند چرا حل نمی کنند و اگر نمی دانند این هم از رهبر جامعه بعید است که مشکلات مردم را نداند.

نظر شما چیست؟ آیا رهبری مقصر است؟

در جواب لازم به ذکر است که اگر کمی تاریخ را مطالعه نماییم به این نتیجه می رسیم که به طور کلی دشمن دست بردار نیست همچنان که در زمان پیامبر مسلمان ها را در محاصره اقتصادی قرار دادند و مردم مشکلاتی از جمله تغذیه و… داشتند.

و دقیقا این مسئله را در زمان کنونی هم مشاهده می کنیم که دشمنی هایی که از سوی آمریکا و… هست که تنها هدفشان ضربه به پیکره اسلام است و برای این کار روز به روز تحریم و محاصره اقتصادی را جزو کارشان قرار داده اند.

 

و اما شاید اشکال بگیرید که ما با مسئله تحریم کاری نداریم و تحمل می کنیم بلکه ما منظورمان کسانی است که اختلاس می کنند و رهبری در مقابل چنین مسائلی سکوت کرده و کاری نمی کنند.

چرا رهبری مشکلات را حل نمی کند

 

در جواب این سوال نکته قابل توجه این است که اولا رهبری سکوت نمی کنند همچنان که در سخنرانی هایشان بشدت بر این مسئله توجه دارند و مدام تذکر می دهند که جلوی اختلاس گر هارا بگیرید

و اما در رابطه با مسئله عدم دخالت رهبری در مشلات جامعه نیز شایان ذکر است که آیا امکان دارد رهبر به جای مجلس قانون تصویب کند،به جای قوه قضاییه و دادگستری خودش متهمین را دستگیر کند و سپس محاکمه کرده و مجازات نماید،به جای بازرسی کل کشور همه جا را بازرسی کرده و پرونده تخلفات را تشکیل دهد،به جای دولت کار قوه مجریه نماید و….آیا درچنین شرایطی نخواهند گفت که پس ما در این مملکت چه کاره هستیم و نخواهند گفت که پس قانون اساسی چه شد.

 

رهبری نیاز نظام را دیده و به مسئولین و مردم منتقل می نماید و در رابطه با انتخاب رئیس جمهور نکاتی در رابطه با امتیازی که باید رئیس جمهور داشته باشد و ضعف هایی که نداشته باشد را به مردم ابلاغ می نماید و حال بنابر دلایلی مردم به غیر اصلح رای دادند رهبری باید عواقب انتخاب غلط مردم را به دوش بکشد؟؟؟؟

 

و در آخر پیشنهاد می شود که این صوت را نیز گوش نمایید

پاسخ استاد پناهیان در رابطه با عدم دخالت رهبری

دانلود با لینک مستقیم

*************************************************************************

شاید این مطلب نیز مفید باشد

لامحمد لامکه در آرم نوشابه کوکاکولا


۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۱:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سجاد اصلانی
يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸ ق.ظ سجاد اصلانی
لامحمد لامکه در آرم نوشابه کوکاکولا

لامحمد لامکه در آرم نوشابه کوکاکولا

لامحمد لامکه در آرم نوشابه کوکاکولا

 

کوکاکولا نوشابه کولای گازدار پرطرفدار است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. این نوشابه محصول شرکت آمریکایی کوکاکولا است.

فرمول ساخت کوکاکولا برای نخستین بار در سال ۱۸۸۶ به صورت یک نوشیدنی، توسط جان پمبرتون داروساز آمریکایی و در شرکت مواد شیمیایی او ابداع شد. کتابدار او فرانک رابینسون انتخاب نام کوکاکولا را به او پیشنهاد داد و لوگوی دست‌نویس و سلیس آن را خطاطی کرد که تا به امروز به عنوان لوگوی این شرکت و این نوشیدنی پابرجاست

 

زمانی که این نوشابه با آرم مخصوص وارد بازار شد ایرادی که گرفتند صرفا در رابطه با الکل داشتن این نوشابه بود کسی حتی فکرش را هم نمی کرد که روی آرم این نوشابه(لا محمد و لا مکه)نوشته باشند

در حالی که بعد از مدتی در فضای مجازی به این مطلب اشاره شد.

درحقیقت این آرم در حالت اولیه صرفا کوکا کولا نوشته شده است ولی وقتی همین آرم را جلوی آینه می گیریم کاملا این متن(لامحمد لامکه)مشخص می شود

نوشابه

در رابطه با تاثیر همچین نماد ها در افکار عمومی قبلا بحث کردیم

 

شاید این مطلب هم مفید باشد

نماد های شیطان پرستی در فیلم مرد عنکبوتی



۰۴ آذر ۹۷ ، ۰۱:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سجاد اصلانی